Adminisztráció, irodai munka

Irodai adminisztrátor,házi pénztáros munkatársat keresünk Sümegen

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Sümeg
2017. 09. 19. 09:11

Irodai adminisztrátor,házi pénztáros munkatársat keresünk Sümegen teljes munkaidőben.

Feladatok: – Számlázás, számlák és szerződések ellenőrzése – Pénztárkezelés, pénzügyi nyilvántartások precíz vezetése – Postázás, dokumentumok rendszerezése, iktatása, nyomon követése – Adminisztratív feladatok ellátása – Telefon,faxkezelés, e-mailezések lebonyolítása – Cégvezetés munkájának támogatása, egyéb asszisztensi feladatok ellátása

Elvárások: – Legalább középfokú végzettség – Legalább 2 év szakmai tapasztalat – Felhasználói szintű számítógépes ismeretek,szövegszerkesztő és táblázatkezelő programok készségszintű használata – Kiváló szervezői készség, probléma megoldó képesség – Munkájában önálló, munkatársaival csapatjátékos – Megbízható, precíz

A munkához szükséges (2 éves) adminisztrációs,pénzügyi tapasztalat.

Érdeklődni a 0670/703-0157 telefonszámon lehet.